4me :   Enterprise / Easy / Effective / Efficient

Simplicity is the ultimate sophistication 

easyITSM Europe B.V., is een dochter van HDMC Beheer B.V. en van den Driessche B.V. 

Opgericht  1 jan 2013 als een van de vertegenwoordigers van 4me (voormalige ITRP Institute) in europa.

4me, een van origine Nederlands organisatie, levert als turnkey oplossing de meest geavanceerde en innovatieve ESM & ITSM cloudservice .

Een volwaardig en betaalbareESM/ITSM oplossing met een gratis Self Servie portal, geschikt voor zowel Enterprise, als ook kleine organisaties en alles wat daar tussen ligt van 1 tot 5000+ gebruikers.

  • Geen Licentie of andere verborgen kosten meer
  • Geen dure consultants nodig die uw horloge afnemen om u daarna te vertellen hoe laat het is!
  • Geen tijdrovende en dure  implementatie, migratie of upgrade projecten
  • Geen zoektocht naar informatie, waarbij u zich door 25 schermen moet heen worstelen, maar  Alle info in maximaal 4 click zonder van scherm te veranderen
  • Geen lange responstijden tijden, waardoor u beter eerst koffie had kunnen gaan halen, maar een sublieme performance!
  • Geen eigen hardware, functioneel & technisch beheer meer nodig
  • Geen toolbox, alles is er al. En mocht er toch echt iets extra’s nodig zijn dan bouwt het4me het​ voor iedereen!!
    • ITIL3
    • Incident , problem, change management
    • Service desk
    • Project & Time management
    • informatie altijd en overal met een uitmuntende performance (binnen 0.3 sec) beschikbaar 
    • automatische audit trail
    • Data automatisch backed up and secure,
    • encripted ontvangst, verzending & opslag
  •  Single signon / Multi tenancy / realtime update
  • Siam out of the box
  • Bijzonder gebruikersvriendelijk en korte (online)  in leer curve
  • SLA management over de hele keten. Zowel intern als ook extern (outsourcers)
  • Op en afschalen van gebruikers op ieder moment, wanneer u dat wenst!
  • Kosten transparant, pay4whatUuse

 

Ons easy SM/ITSM-team bestaat uit zeer gedreven Service Management specialisten die al meer dan 15 jaar binnen het vakgebied actief zijn.                                                                                                                                                                                                  Het team van easy SM/ITSM is pragmatisch en doelgericht ingesteld en hebben ervaring met implementaties van vele verschillende Service Management oplossingen. Ook de integratie met andere IT-processen is voor easy SM/ITSM-ers  bekend terrein.

In het verleden hebben wij ons geregeld verbaast en de vraag gesteld waarom  standaard ITIL implementaties van Service Management en ITSM met de huidige  legacy oplossingen altijd langlopende, tijd rovende en geld verslindende projecten waren en met uitzondering van 4me nog steeds zijn. 

De oorzaak ligt bij het legacy ITSM product, die bevat een lege  toolbox die door aanschaffer zelf, of met behulp van dure consultancy, eerst in een tijdrovend en duur proces moet worden gevuld.

Onze zoektocht naar een oplossing hiervoor bracht easy SM/ITSM bij 4me,  de cloud-oplossing van het ITRP Institute, waarmee easyITSM instaat is, binnen enkele weken uw Service Management organisatie op de rit hebben.

4me, Iets voor uw organisatie?   Groot (500+ gebruikers) of klein (1,3,6 gebruikers), het maakt ons niet uit, want iedereen heeft ons inziens dezelfde behoeftes op het gebied van ITSM & ESM en 4me maakt dit mogelijk.

zie prezitatie van :  4me – 4you of geen ons een belletje voor meer informatie.